Cum alegem culoarea potrivită pentru un produs în mediul online?

Culoarea este un factor esențial pentru orice tip de produs, deoarece creează primul impact vizual și influențează rata de conversie a oricărui tip de site. Gama cromatică folosită, trebuie să pună în evidență produsul comercializat, brandul. Designerul cunoaște foarte bine importanța schemei de culori și îți aduce cele mai bune variante în agelerea acestora pentru fundal, header, culoarea textului, titluri, toate acestea având impact psihologic asupra vizitatorului.

Vizitatorii unui site percep tematica în funcție de culorile folosite în designul acestuia. Culorile tari sau culorile pastelate, tonurile și combinațiile cromatice sunt alese pentru a pune cel mai bine în evidență domeniul de activitate al web site-ului.

Dacă optați pentru simplitate și un stil minimalist, dar în același timp elegant, atunci folosirea culorilor alb și negru, eventual cu nuanțe de gri, este cea mai bună soluție. Albul este asociat cu puritatea, simplitatea, în schimb ce negrul exprimă forță, rafinament, elegantă. Asocierea acestor două culori contrastante, exprimă performanța și profesionalismul.

Dacă optați pentru gri, acesta trebuie în mod obligatoriu completat de încă o culoare și folosit doar pentru a pune în evidentă anumite părți.

Culoarea albastră este ideală pentru site-urile corporatiste. Reflectă pacea, creativitatea, inteligența, în timp ce culoarea verde te duce cu gândul la natură, prospețime, vitalitate.

Roșul este asociat cu iubirea, fiind o culoare foarte puternică cu vizibilitate foarte ridicată. În design se folosește mai mult pentru a scoate în evidență textul sau anumite imagini, pe care le face să pară mai mari și mai apropiate.

Galbenul aduce optimism, entuziasm, curiozitate și este foarte eficient în atragerea atenţiei, motiv pentru care se foloseşte pentru a evidenţia cele mai importante elemente de design ale unui site web.

Acestea au fost doar câteva exemple de culori pentru web site-uri, cromatica fiind nelimitată. Dacă ții cont de câteva sfaturi simple, dar în același timp foarte utile, din partea specialiștilor în web design, îți vei scoate din „norme” web site-ul și vei începe să conștientizezi puterea pe care o are fiecare culoare în domeniul vânzărilor online.

Căutari vizuale și audio

(Trenduri în materie de marketing,2019)
Căutari vizuale și audio
Căutările vizuale și audio duc experiența utilizatorilor la un cu totul alt nivel. De exemplu, cu @GoogleLens, poti face o poză unei cărți de vizită și să salvezi datele de contact în agenda telefonului, sau prin simpla fotografiere a unei cărți sau a unui tablou, poți căuta mai multe informații pe internet despre ele. Interesant, nu-i așa?

Social messaging apps

(Trenduri în materie de marketing, 2019)
Social messaging apps
Având în vedere că Facebook Messenger are 1.3 miliarde de oameni activi lunar (se trimit, în medie, 2 miliarde de mesaje pe lună), iar WhatsApp are tot cam atâția utilizatori lunar (cu 55 miliarde de mesaje trimise lunar), este evident că un trend de promovare se naște de aici. De la personalizarea mesajelor până la trimiterea de remindere, link-uri și noutăți, mesajele private reprezintă una dintre cele mai personale și directe abordări pe care le poți avea cu clienții tăi!.

Influencer marketing – promovarea „din vorbă-n vorbă”

(Trenduri în materie de marketing, 2019)
Influencer marketing
De când lumea și marketing-ul, am auzit cu toții expresia – adevărată, de altfel, că promovarea „din vorbă-n vorbă” este una dintre cele mai eficiente. Influencer marketing este varianta modernă a aceleiași strategii 😊. Oamenii tind să aibă mai mare încredere în opinia consumatorilor decât în declarațiile corporatiste, tocmai de accea, colaborarea cu o celebritate, sau un influencer local este plină de beneficii. Ce părere ai despre acest lucru?

Lansarea unui produs, un eveniment special în compania ta, sau pur și simplu un mesaj transmis urmăritorilor

(Trenduri în materie de marketing, 2019)
(Controversatele) Live-uri
Deși ne opunem total live-urilor de la volan 👎, atunci când ai o afacere, acestea pot fi folosite în avantajul tău. Lansarea unui produs, un eveniment special în compania ta, sau pur și simplu un mesaj transmis urmăritorilor tăi înseamnă mai mult decât transmiterea unor informații – înseamnă stabilirea unei legături mai strânse cu clienții tăi și atragerea potențialilor clienți. Arată-le o bucățică din spiritul afacerii tale! Let’s go live!

Este posibil ca imaginea să conţină: telefon

Chatbox – Din ce în ce mai mulți oameni preferă interacțiunea pe site-uri

(Trenduri în materie de marketing, 2019)
Chatbox
Din ce în ce mai mulți oameni preferă interacțiunea pe site-uri cu căsuțele de dialog deoarece acestea sunt prompte, eficiente și … nu își pierd niciodată răbdarea 😊. Însă, mai important, îți permit ție să te ocupi de altceva în timp ce clienții tăi au parte de cel mai bun customer service.
Uber foloseste această tehnologie cu succes și toată lumea este mulțumită! Tu ce părere ai?

Este posibil ca imaginea să conţină: 1 persoană